dilluns, de setembre 26, 2005

Je suis arrivé à Paris!!

Hola!!!!!

Res, només dir-vos que ja vaig arribar. I suat que vaig arribar!
Perquè pujar 4 pisos (d'aquests que enganyen, que semblen dobles) amb
una maleta de 20 quilets a una ma, una de 10 a l'esquena, una jaqueta
penjant per no se on i el putu bolset dels collons... sort que el molt
amable senyor que em va donar les claus de l'apartament va dir-li a la
seva dona que m'ajudes
amb la bossa del portatil (...) ai las!

Però tots els mals van passar-me (és un dir, pq em sembla q tinc
agulletes a les espatlles:) quan vaig entrar a l'apartament. Ja
n'havia vist alguna foto, però és encara més xulu del que em pensava.
És un edifici molt vell i molt bohemi. És molt divertit, per exemple,
que per estendre la roba hi ha una mena de giny que amb un joc de
politges baixa del sostre de la cuina per poder estendre-hi la roba, i
després ho tornes a pujar pq no arrossegui (ils sont fous ces
parisiennes! que diria l'obèlix:) A més, el que més ilusio em va fer,
va ser veure un piano a la sala d'estar!! És curiós però mentre venia
en avió m'imaginava el pis, i hi veia un piano (cosa q a les fotos
d'internet no es veia)... dec ser mig meiga (al tenir tanta familia
galega...)

I res, de fet ja he nat tenint anècdotes, però em sembla q ja n'hi ha
hagut prou i de sobres per a avui... res, que a veure si la wifi
aquesta que agafo (amb molt mala senyal, això sí) em dura i puc anar
escribint!!

Apa fins avait a tot@s!! i ja sabeu que si us animeu a venir aquí
estaré fins a principis de desembre!!!

molts i molts records!!!!

fèlix

ps: ara vaig a buscar el meu company de pis que arriba ara!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ximagrada+ :D

16:16

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home