dilluns, de setembre 26, 2005

Le petit Nicolas va à l'école

Bonne soirée!

Com va això? tot bé?? la familia i els nens tb bé?? (me n'adono q
aquesta frase q abans podia semblar de broma, ara pren sentit per
diversa gent a la que va adreçada el mail, i és que el temps passa!!
:)

Doncs sí, avui, amb el plumier sota el braç com si fos una baguette,
ha sigut el meu primer dia de cole. Bé. Un sol dia i ja estic fart
d'omplir papers i més papers. La burocracie!! I curiós ha sigut que,
mentre buscava una de les oficines d'una de les secretàries... doncs
mira, m'he perdut! Però mentre voltava per les catacumbes resulta que
de sobte veig un despatx amb el nom Cohen-Tannoudji escrit!! Alguns
entendreu la meva sorpresa/admiració... i és que aquest senyor va ser
premi nobel de física farà uns 10 anys, vés quina cosa!! No he gosat
apropar-m'hi gaire no fós cas que alguna becària estés per allà dins
amagada...

Després de dinar he conegut la meva jefa: bé, suposo que simpàtica. I
dic suposo pq he decidit d'ofegar-me. M'explico. La gent del
departament em preguntava: 'anglais ou français?' i mira, he decidit
fer una immersió (a grans profunditats!) lingüística amb el frances...
costa pero!! collons si costa!! quan em parlen a mi sol força be, pero
quan parlen entre ells, cagumcony! però benu, ja es maco aixo, jeje:p
(quan torni seré un crack del poker... ho dic x la cara que poso quan
no entenc un borrall del q diuen:) ... per aixo dic q suposo q es
simpatica la meva jefa, pq riu força (potser s'esta cagant en mi a la
cara i com q no l'entenc del tot, doncs riu:)

doncs res, q dema ja em tocara matinar una miqueta i cap al cole de
nou! tinc son...zzzz... nanit!!