dijous, de setembre 29, 2005

Parla sense vergonya, parla en... vietnamita? xinès??


Hola amics. Els designis del llenguatge són inexcrutables. I m'explicaré. Diumenge passat vaig quedar per dinar amb un company física que estava per aquí Paris per un congrés (pels qui el conegueu és en Raimon Sunyer, que de fet també és de Vilafranca!) i em va ensenyar aquesta magnifica fotografia... és bona eh!? Ara em deurà una crêpe, ja que he localitzat el restaurant (5 rue Turenne, Paris 75004)... el poder de google també és gairabé inexcrutable!

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Una cosa Feli (ui!, em deixo la x, perquè serà?), els que tenim la visió més o menys normal (sí més no, més menys que més -jué amb la frase es nota que he acabat el PDEA-) no acabem de veure molt bé el negre sobre blau fosc. Tampoc seria del tot agradable groc sobre blanc, i encara molt menys si fa pampallugeus, cas en que potser una descàrrega neuronal iniciaria un procés epilèptic a l'estil manga. En tot cas la cosa seria bastant millor que una sessió de laboratori d'optica amb un Michelson o una línia fina de l'He. Puto He. Qui hauria de dir que li hem d'estar infinitament agraïts! En fi, se la vi, xo tambíen se la vi, etc.

Només em resta per dir Google Froogle Bum, que deia aquell sonat del Pentaquark.

Aaaha, crec que tinc la oblicació amora (sí, la a hi és) de linkar-te des de la meva pàgina ües.

Fnsra

12:13

 
Anonymous Anònim said...

Be, la pregunta que em ve al cap es: "Hi has entrat? al restaurant em refereixo... i pq aquest interes en trobar l'adreça?
Segon, punt del dia: Pau ets un Pfriky, tu creus que aquest discurs blablabla euristic que ens has fet aqui es normal? i per contra a mi m'agraden molt els colors, sincerament si els canvies deixare d'entrar :p
Ah, per cert Pau, aquest blog suposo que no nomes el llegirem la colla de frikys del departament, sino que tb hi haura tot un seguit de gent normal (tant normal com pugui ser algu amic del Felix) que el llegira. HAs pensat per un moment en la fama que ens estas creant? No vam quedar a l'ultima reunio internacional de frikys que nomes ens comunicariem aixi entre nosaltres? Que no es repeteixi...
Be des de Barcelona (en un futur Tokyo) avec amour!

15:31

 
Anonymous Anònim said...

aquesta foto va sortir per la tele home!!!

18:07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home