dimarts, d’octubre 11, 2005

Una de divertida

Mireu quina foto:



gran actriu, on les hi hagi:)

27 Comments:

Anonymous Anònim said...

Tu flx, d'on treus el temps?! Coneixes als homes grisos? Mai t'he vist fumar-te un caliquenyo...

Encara que com la ministra vegi el teu correu ja en tindràs de temps, ja... :P

15:10

 
Blogger dt said...

jo crec ke mes ke homes grisos, el pau coneix els homes amb bata blanca que venen a buscarlo de tant en tant....

15:41

 
Blogger mendu said...

sí, i en comptes de fumar caliquenyus, ja sabem tots el que fuma en pau... i el que beu!! rom rom rom, la botella de rom!

15:50

 
Anonymous Anònim said...

Rom sí, però de fumar jo no, no com altres... altres postejats tots dos aquí.

18:08

 
Blogger dt said...

bueno, potser vas caure a la marmita quan eres petit...

18:21

 
Anonymous Anònim said...

ei, felix (i altres) !! tio akest blog està agafant un caire que aviat no m'atreviré a escriure-hi. semlba una convenció de... no sé si de frikies, intel·lectuals, bojos, fumetes o tot de cop !!!

Res que aquests dies vaig una mica enfeinada i no et faig massa cas. Però tu continua amb el blog que fa molt riure !!!!

19:57

 
Blogger dt said...

doncs ja saps cast, pel teu aniversari demana un llibre del sanchez drago, una mica de maria i comprat un parell dulleres de pasta grans (de prop i de lluny) i seras benvinguda al blog!!!

03:40

 
Blogger dt said...

aixo es una prova per veure si puc fer comments des de linux despres d'instalar uns pakets

07:30

 
Blogger dt said...

:D

07:30

 
Blogger mendu said...

cast: l'has donada de ple! bé, casi pq aixo d'intelectuals no se nose... ara frikis i lu demes, deu n'hi do:p

kain: prova superada! un punt (que diria l'ernest)!!

10:14

 
Anonymous Anònim said...

Ai, Fèlix, en Jordi em va fer una pregunta frik per tu ... I vès que ara no me'n recordo... mmmm... Ah ! Sí!! Em sembla que em va demanar quin escriptori tenies al linux. Pot ser aquesta pregunta? Té sentit? Parlàvem del Gnome...
(tinc la sensació d'estar ajuntant paraules d'una llegua que no entenc sense saber quines són verbs, aricles...)

L'altre cosa és que ahir vaig descobrir què volia dir ubuntu i ho vaig trobar d'un hippie molt passat de voltes... El pitjor és que em va agradar.

I ja que sou uns frks profunds: vosaltres sabeu d'alguna cosa que s'assembli a l'access d'aquestes que són de franc? El meu col·lega frk nª 1 em diu que el que s'assembla és el rekall...

16:15

 
Blogger mendu said...

jaja, et passa com a mi amb el frances:p
sí q té sentit la pregunta... fai servir gnome jo (no sóc tan friki com altres q fan/feien servir l'enlightment, eh jan:)
tema base de dades, ni idea, jo no en fai servir d'akstes coses:p hi ha la de l'openoffice, pero deu ser una caca... pel q he vist per l'internet aquesta està força bé.
El pau deu estar orgullos de tu! (visca l'stallman!)

16:28

 
Anonymous Anònim said...

vale, pregunta de super inculte....

qui es paris hilton?

18:00

 
Blogger mendu said...

una actriu cutre d'aquestes q surt ensenyant teta als premis de la mtv:p

18:13

 
Blogger dt said...

jajajaja com resumir la descripcio d'una persona en 1 segon! genial felix, las clavat!
Per cert prefereixo el KDE al Gnome. Pau ara no vinguis tu a dir ke tb Gnome que ja hem arribat al maxim d'aportacions frikis per un dia :D
Si us expliques que he estat reduint una NRM2 en una NRD2 dualitzant un escalar no em creurieu

18:21

 
Blogger mendu said...

kain... crec q és hora q vagis a dormir:p x cert, jo he resolt el cas linear d'un tub amb un domini finit i dos de semi-infinits:)) (ara em toca viure del cuentu uns dies:p)

18:25

 
Blogger dt said...

ah! si jo pogues viure del kuentu, pr com ke resulta ke dp dun calcul ve un altre i un altre i un altre, resulta que els ultims dies he estat 16 hores al dia al despatx, pq despres diguin dels japonesos...

18:29

 
Blogger mendu said...

juer neng!! (o garsooooong, q diuen aki:p)

això no et farà bé eh! no vcal estar tots els dies de vaga eh!

no, lu del cuentu ho deia (malauradament) de conya, pq de fet aixo q he fet es una merdeta nomes (pero mola!) ...

sayonara beibi!! (i ves a casa ja!! quina hora es alla ara?)

18:36

 
Blogger dt said...

doncs son 3/4 de 2 ara tava descansant actualitzant el blog no com tu tros de berjeula! Que em de respondre a un missatge completament obsolet!

18:47

 
Anonymous Anònim said...

Bé, tinc unes contradiccions internes (o, millor dit: externes i alienes) que tot seguit exposo.

En primer lloc felicitar a la cast (crec que he induït el gènere en algun comentari) per interessar-se per coses tant meravelloses com l'Ubuntu. Jo tinc ubuntu, que a part de ser filosòficament correcte, va bé. Al portatil em pilla la resolució de pantalla a l'acte! Sóc feliç, vaja.

I també tenen versió per 64 bits! I què dir del synaptic! Ai..., m'heu fet feliç i això que acabava de trobar un mètode de càlcul d'una superfície d'energia a tots els punts que vulgui amb la informació de només uns poquets punts. Ha sigut fàcil, només he expandit en sèrie de Taylor l'energia al punt que vull trobar-la i he construit una funció diferència quadràtica de les energies avaluades amb aquesta expanció i els punts que tinc i ja està, a derivar-ho tot i ja tenim un sistema de 3 equacions amb 3 incògnites que resulta ser no singular. Total, el resols i tens una generalització ben maca de la recta de regressió per un camp z=z(x,y). Preciós. Tanmateix he hagut de passar-me la tarda fent uns scripts de python molt macos que m'ho pinten, però bé, ha estat fàcil perquè la programació orientada a objectes subjacent al python m'ha permés fer un wrapper abstracte de la classe Image de la llibreria PIL amb el cual he construit dues subclasses que n'heredaven i he construït els meus EnergyImage i StrainTensorImage, tan útils i benavinguts.

Això últim era una petita venjança pel parell de galifardeus que se les donen de que, pel fet d'estar a l'extranger, poden vomitar tot de paraules com homotopia, D-brana, interpolació linial i bit de paritat.

Au!, vaig a pixar al llit i a dormir al water, que ja són les deu menys deu i no sé què collons estic fotent a la facultat, a part d'esperar que passi el règim transitòri de buidat de la diagonal (o la difussió de la densitat de cotxes, que tothom sap que és un procés lent, sobretot si hi ha futbol o carnavals del Carlinyos).

A10

21:57

 
Anonymous Anònim said...

Rectificació:
acabo de descobrir que estava esperant a que es posés a ploure a sac!

Cagumdeu!

21:59

 
Anonymous Anònim said...

Fèlix, en Jordi dèia que tu en devies fer servir un altre... Ha fallat.

Tot i ser dona hetero, em sembla que m'agrada més quan parleu de rosses i tetes ... Com a mínim puc opinar.

Buff... quina por que feu...
Jo, com va dir una companya, encara no entenc com és que els electrons no xoquen quan es passegen per un fil...

El fet que m'interessi per el linux en general ... és poc real. La cosa és que jo odio quan els PC no el fan el que se suposo que han de fer. Per tant quan em vaig comprar el PC vaig fer prometre a un amic que se'n cuidaria. I ell, el frik nª1 va dir que només si hi podia posar linux. I aquí és on vaig haver de ser frik sense saber exactament on em ficava...
Però ja m'agrada, ja, auqest rotllo. Fins i tot vaig anar a les conferències del Copyfly!!! Vaig flipar bastant.

Us deixo amb les vostres bestieses i seguiré treballant (que de fet, em paguen per això).

Pau, no sé on vius però al casc antic de BCN va ploure Molt !! Molt !!!! I no calia esperar: va estar plovent tot el vespre. (o sigui que no busquis excuses)

Ah! I gràcies Inclulte. Jo tampoc entenia la cosa de la foto.

Salut i bon cap de setmana !!

13:58

 
Blogger mendu said...

ei! bé, faig servir gnome, però a la uni tinc el kde (suposo q era aket el q deia el jordi), pero mira, a l'ubuntu m'hi agrada mes el gnome, coses q passen! pero allo q dius q vas nar a veure... era copyfly o copyleft? :p

els electrons si que xoquen... bé, de fet no, però vaja, res xoca enlloc (ja ho va dir pauli-q no paudirac- un dia:p)

jo també proposo deixar les converses de ciència i parlar de (o o) ossia de \omega=2\theta...

res, bon cap de setmana!!

14:10

 
Blogger dt said...

juer, despres diuen ke si els tius som aixi o jo ke se ke, si es ke a sobre ens inciten elles! (pau vigila he dit inciten no exciten, q depen com tb...) pero de totes maneres jo voto per no parlar ni de ciencia (ja en tinc prou amb 15 hores de feina) ni de tetes (ja en tinc prou tb jejeje) proposo que el felix actualitzi el blog i posi algo interessant de ke parlar!!!!

14:30

 
Blogger mendu said...

els seus deitjos són ordres:p

14:35

 
Anonymous Anònim said...

uaaaaaaaaaaaaa una tia m'ha donat les gracies! Jo si que podré viure'n del cuento durant mesos!

17:08

 
Anonymous Anònim said...

Doncs jo discrepo totalment, encara que amb lo llarg que és aquest post i donat que el bonhome d'en flx ja ha fet una altra de les seves bestieses a la pàgina principal i ningú més que jo mateix no mirarà mai més aquí (respireu), dic que discrepo.

A veure perquè no podem parlar de ties i de ciència. Jué!, per dues coses que m'agraden i m'he de callar la boca? (Ciència inclou GNU/Linux i tots els utencilis que faci falta).

Cast, com que vaig aprovar suspendre --bé injustament bé perquè insultava als professors-- tres cops i vaig acabar per aprendre-m'ho tot fil per ratlla et diré que els electrons no xoquen a la manera de partícules, dins un sòlid.
Degut que hi ha un trencament de la simetria translacional contínua perquè la xarxa cristal·lina és periòdica (és una xarxa de Bravais) i només queda una simetria translacional discreta i, donat que els operadors de simetria són constants del moviment i, conseqüentment commuten amb l'Hamiltonià, les funcions d'ona dels electrons en un cristall no poden pas ser una ona plana. En realitat hi ha una base més òptima que és el de les funcions d'ona de Bloch. I què collons vull dir amb això? Doncs molt fàcil! Ara tenim funcions d'ona pròpies de l'hamiltonia i de l'operador translació, però --i aquí hi ha la gràcia--, translació discreta i aquest operador no és l'operador moment! L'operador moment genera les translacions contínues. Bé, amb això vull dir que els electrons no xoquen en el sentit càlssic, ara xoquen d'una forma particular, de fet han de seguir la relació de Bragg (crec recordar que es deia així) i la cosa sembla més una difracció que un xoc inelàstic.

Així que ja ho saps, cast, si vols pilotes que xoquen necessites un espai pla i continu, on existeixi un generador de simetria translacional contínua (operador moment).

Au!

21:34

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home