divendres, d’octubre 21, 2005

Coses

1) el nostre pis cau a trossos. Primer va caure el tovalloler del bany. Després la cortina de l'habitació... L'administrador de la finca (finca? bé, diguem xavola:p) ens va donar un telèfon per trucar (ens ho arreglaran gratis, ja q es veu q tenim (paguem) una assegurança per a aquestes coses). L'home es diu senyor lopinski... és una barreja entre un lopintan (no sabeu l'acudit?pau explica'l!) i la monica lewinsky? pot ser encara més ferotge qel lopintan!! (cfr. acudit que explicarà el pau... o algu altre! (per a mi seria un somni que el narres el mateix oriol, però no crec q miri el blog:p)))) (es q no se quants parèntesis he obert...)

2) jo n'he contat 67, que en penseu valtrus? deu n'hi do no?! (crec q en falten dues)



3) goita, tic escoltant musica a l'ordinador i ara m'està sonant la unión: "lobo hombre en paris",... auuuuuuuuu! :p

4) Gran notícia: (aquesta notícia va típicament per la gent de física) Resulta que ahir vam fer el segon sopar ECM a Paris... el primer va ser bàsicament de becaris. En aquest segon hem tingut una incorporació de lu més friki!! un profe de teòrica... el mestre de les teories efectives... la persona més tediosa del departament... en Sotuu!!! sí, sí!! parla i tot!! jeje:p la veritat és que va ser força simpatic/curiós/friki-divertit! i fins i tot ens va convidar a una ampolleta de vi:p jeje! (aket paiu es el culpable q jo em passes l'ultim estiu de la carrera estudiant la meravellosa assignatura d'ampli de mecnica quantica, sobretot quan la necessitava nomes per a convalidar-la com a lliure eleccio (ereccio?)!! q em va suspendre a 1a convocatoria posant en dubte que hagues aprovat electromagnetisme de 2n de carrera... uff!!)

5) Mireu quins tubets més bonics!! a que s'assemblen?






6) 5+1

7) ja no sona la unión

8) maaaaaaaaambo!

9) ala, bon cap de setmana!!

21 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei, felix !!! Els atres et critiquen molt però jo sempre ric amb les tonteries que poses...

De fet, la part que el pis el cau a trossos és d'aquelles que metre la llegeixes només se't puc imaginar a tu explicant-t'ho.

En qualsevol cas, encara no he vist cap foto de la expo del salgado... sàpigues que t'hi va la meva amistat...

m'en vaig a cantar la gata i el belitre. (trobo que és una putada que hagin fotut les dues bes de costat !!)

17:28

 
Anonymous Anònim said...

però... tu has aprovat electromagnetisme no?

15:57

 
Blogger dt said...

mmmm felix se ten va el cap. i si ara apareix un desgraciat i se li ocorre pasarli ladreça per correu al Soto (lautentic no el daki dalt...) esperu que, per sort teva, em desapareguin les ganes ke tinc ara mateix de ser un desgraciat :p

05:39

 
Anonymous Anònim said...

básicament això es trivial... pero tu no saps electromagnetisme!

10:32

 
Blogger mendu said...

kain, com q no m'en fiu ni un pel de tu he decidit no escriure mes el nom del sr. S :p jaja, de fet he nat al google i he posat "j s" i em surtien mil pagines, pero no la meva... ara quan posava "j s" mecanica quantica el post surtia el primer, jeje:p (aixo es popularitat de la pagina:)) aixi q he maquejat una mica el seu nom al post i ja ta:p

cast gràcies:)) però aviso que millor q no m'esperonis pq com comenci a escriure xorrades... per cert, no et queixis del teclat q tens, tinguessis un teclat frances moriries a l'acte!! nomes dir-te que per escriure els numeros cal premer la tecla de majuscules!! bona cantada? mira q'ets impacient eh!! com vols que faci fotus a una exposicio de fotografia?? ai ai... i vaig nar ahir per la tarda i esta molt i molt be, n'hi ha alguna de realment impressionant (una vista aeria de sao paolo per exemple...)... però no siguis impacient, que ja en veuras les fotografies algun dia:))

11:17

 
Blogger dt said...

fas be de no refiarten, a kyoto mexplicava lernest que hi ha un castell ke va fer un noble de tal manera ke tot el terra del castell kuan el trepitjes fa so com de rossinyol pq ningu se li pogues apropar per leskena sense que se nadones...
Aixi van les coses jo de tu faria una cosa aixi al bloc

15:07

 
Anonymous Anònim said...

Bé, potser t'ho podia dir per mail però em pilla més a mà fer-ho per aqui:

Ja tens els papers firmats per la jefa. Dema tinc pensat nar al pavelló gai a per la signatura del vicerector de recerca (segurament no me la donaran fins l'endemà), i quan bonament pugi niré a correus a enviar-ho.

Per cert, algú sap alguna comisaria a barcelona on facin passaports? I quan triguen?

15:47

 
Blogger dt said...

doncs a plaça espanya i a balmes fan pasaports i tel fan davui per lendema...

15:48

 
Blogger mendu said...

gràcies burocratista! i sí, com deia el kain-rossinyol a la poli de plaça espanya et fan els dni i passaports al moment (moment=hora d'espera q has de fer pq un poli fatxa t'atengui)

16:16

 
Anonymous Anònim said...

Cast:
en el tema passaport diré que a Balmes obren més hores. Em sembla que és fins a les 9 o alguna cosa d'aquest estil.

Fèlix, explica'm (de manera que ho pugui entendre) com et va la ... "feina"? bé, això que fas...

Per fer-te enveja et diré que dissabte vaig a veure els teus convilatans... elis, elis...
I també et diré que he rebut una postal de París ... elis, mega elis... I m'ha agradat molt ...

20:02

 
Anonymous Anònim said...

on esta la poli de pl. Espanya? I on està Balmes?

10:34

 
Blogger mendu said...

cast... com que sembla q em aconseguit que el blog deixi de ser un friki-fisic-blog (degut, bàsicament, a q en pau ha marxat uns dies de vacances a roma:), doncs això de la feina (sense cometes!!!) ja t'ho explicaré algun dia. Només dir-te que de fet va molt bé i tem trobant coses xules (osigui, fai dibuixos xulus amb el mathematica:p)

juer, quina sort!! a mi ningu m'envia postals:(( qui te l'ha enviada?? :p x cert, ja saps el coti de vila?? bé, si nol saps dissabte jal sabras, jaja xD

i la poli de pça españa ta a la mateixa plaça: mirant cap a montjuic, a les 10 (del rellotge) +o-

10:50

 
Blogger dt said...

sento desautoritzarte al teu propi bloc, felix, pero la poli de plaça espanya ja no esta alla pq estan enderrocant ledifici o noseke, ara esta al carrer lleida, que es el primer carrer a ma dreta anant per gran via crec ke es... sino a www.bcn.net poses ladreça i to diu al planol, burocratista acostumat a ke a internet hi es tot...

11:09

 
Anonymous Anònim said...

Ja sé que a internet hi ha tot... per això pregunto aquí, que és internet. En tot cas, quina es l'adreça que he de posar a www.bcn.net?

Ja he nat al pavelló rosa... he demanat q em facin la signatura "ipso facto" pero m'han dit que la persona estava reunida, que passi allà a les dos.

La pregunta ara és: ¿correus està obert a les dos?

12:29

 
Blogger mendu said...

en principi, la oficina de correus q hi ha al corte ingles fa el mateix horari qels magatzems, ossia q no tanca al migdia i obre fins no se quina hora del vespre...

14:20

 
Anonymous Anònim said...

Tal i com diuen a blade runner:


Gaff: You've done a man's job, sir. I guess you're through, huh?

Deckard: Finished.


Més de 5 euros a correus nen... aquest si que es "corren" farres a compte nostre. Quin acudit més dolent... em deus dos dinars al frankfurt XD

15:01

 
Anonymous Anònim said...

Fèlix... va... quin coti???? Va... Sisplau, sisplau, sisplau, sisplaaaauuuu !!!

15:04

 
Blogger mendu said...

merci burocratista!!! sí, jat convidare a dinar, no pateixis!!!

i cast... tingues paciència, que dissabte se sabrà tot (imagina't q és un episodi del cor de la ciutat:p)

15:08

 
Anonymous Anònim said...

Han passat cinc minuts i encara no me l'has dit...

15:09

 
Anonymous Anònim said...

I colló m'espero a dissabte !!!!!

15:10

 
Anonymous Anònim said...

què és el que la cast ha d'esperar fins dissabte?

15:45

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home