divendres, d’octubre 14, 2005

L'Olaf

Holaaa!!

res, una semana més q fa que estic per aquí!! déu n'hi do! ahir ho pensava, i de fet ja portare 3 setmanes!! (gairabe la meitat!)... la primera em va semblar q passava lenta, però aquestes dues altres m'han passat volant!

I parlant del temps us explicare que aquí els matins son molt curts (per a mi) i les tardes molt llargues... i es q ja sabeu q jo no soc de llevar-me d'hora i clar arribo a la uni a quarts de deu, les deu (bé, aquesta setmana algun dia mes tard, pq tenim convidats a casa: ma germana i la xicota de l'arnau:p), pero la cosa s q a quarts d'una es dina normalment. de fet l'altre dia a les 13.10 ja tornava a estar al despatx!! pq hi havia un seminari a les 13.30 (quins horaris cagumtot!) i clar, dinar despres es impossible, pq a la cantina nomes et donen jamar fins a les 14.00 (pero a partir de la uni ja no hi ha ni deu!). De fet l'altre dia em va passar una cosa bastant friki-divertida. Eren les 19.00 hi estava jo al despatx tot solet amb la porta oberta (pq fot una calda aqui q t'hi cagues!), i amb això que entra l'olaf - no us he parlat mai de l'olaf? és un estudiant alemanys q hi ha per aqui, q resulta q és més alt que jo!! -, i em diu: "vens a sopar?", i clar, jo q em penso q muntava una super-macro-festa/orgia amb totes les seves amigues i tal i q m'hi convidava pq ell no donava a l'abast... però no, resulta q anava a la cantina a sopar (si, tb donen sopars), i q despres (ossia, al cap de 30minuts) tornava a treballar!! i clar, jo, amb el cor partit, vaig haver d dir-li que no era capaç d'ingerir cap mena d'aliment a aquelles hores i q aniria a sopar a casa al cap d'una estona... ai las!

I és q l'olaf és un cas. Ahir estav jo al meu nou despatx (sí! ja no estic al despatx de la jefa, ara estic en un d'estudiants q és super ampli i amb unes taules gegants:)), i total, q entra l'olaf amb una cinta mètrica, un llapis i un paper. Em va dir (bé, vaig entendre, pq clar, el francès ja és xungu, però si te'l parlen amb accent alemanys ja és la òstia!) q venia a mesurar les taules pq volia posarne no se quantes a una sala amb una forma estranya, i per aixo les tenia dibuixades... i despres em va dir una paraula q vaig trigar uns quants segons a entendre (segons durs d'aguantar cara de poquer... bé, vaig posar cara de pokr qan m'ho va repetir per tercera vegada i encara no ho entenia:p)... la frase era:"haure de fer-ho com un pisél", amb la i com una u xunga franco-alemanya... total q al final vaig caure q volia dir puzzle, q el molt friki retallaria els dibuixos a escala de les taules i es posaria a jugar a veure com encaixaven millor a la sala!! akets alemanys:p

doncs res, q si tinc més històries de l'olaf ja us les diré... bon cap de setmana!! i com q no m'he passat les fotos al ordinador us en poso algunes dels altres dies!


La font de la Plaça Igor Stravinsky


L'institut del Món Àrab (del Jean Nouvel)


Un pany:p


La facultat de dret darrera les reixes


Cases al costat del Senna


i el cel Parisí a les Tuilleries

15 Comments:

Blogger dt said...

olaf? mmmm em fa pensar en el pilaf!!! nose pq me l'he imaginat baixet i amb una bola de drac pero be dp has dit que era alt... potser es que va dins dun robot! aki es molt dur pq tb dinen a quarts duna pr es ke al japo es dina en 10-15 minuts i ja saps ke soc lent aixi ke vai correns ke nose com no mennuego... be res vaig a veure si al MEU bloc ha escrit algu :p

15:40

 
Blogger mendu said...

sí, hi he escrit jo:p
juer, en 15 minuts és fins i tot més ràpit q a frança!! tu tranki q quan tornem a farmàcia ens fotrem el menu ambla nostra calma habitual (i posterior/s café/s)... per cert, quan tornes tu cap a bcn??

15:47

 
Blogger dt said...

5 de novembre i tu?

15:54

 
Blogger mendu said...

principis de desembre (encara no ho sé en ferm)... almenys tinc pis fins al 2 de desembre...

16:02

 
Blogger dt said...

ok, be jo de fet anire de cul fins ke dipositi la tesi, pero kuan la dipositi penso agafar una borratxera ke duri 3 dies i 3 nits com a minim. ron ron ron la botella de ron o vodka vodka vodka la botella de vodka! xD

16:08

 
Blogger mendu said...

ens hi apuntem, oi?

16:19

 
Anonymous Anònim said...

Jo patso del vodka, encara que sigui rus, però del ron cubà no penso pas fer-ne escarafalls. (Això és un sí, flx.)

Cast: ha sortit la Ubuntu 5.10, ja estas fent un update.

16:55

 
Anonymous Anònim said...

http://www.elforat.net/foratrix.php

17:01

 
Blogger dt said...

ei! amb un update nia prou o has de baixarte alguna iso? merda parlo de coses frikis! per compensar: Ostia kines tetes te akella eh!! apa! batua lolla! (ja esta... buff)

17:02

 
Anonymous Anònim said...

No sé qui ho ha penjat, però m'ha agradat el generador de noms de pagès.

Crec que hi ha una opció de l'apt-get, que t'ho fa, però voldria mirar-m'ho més amb calma. A veure si el synaptic és prou llest i ho fa ell. Concretament apt-get dist-upgrade, ho he trobat a l'apt-get-howto de la wiki d'ubuntu.

21:18

 
Anonymous Anònim said...

Fèlix jo no hi entenc. Mira, a mi em van dir: quan et surti un dibuixet vermell a l'extrem dret superior el prems i li dius que si i ell ja ho fa tot. Ell sol ja s'actualitza.

I això ho trobo fantàstic !!!!!
No saps com m'agrada... No haig d'entendre de sistemes d'arranc, ni de dll, ni llegir-me "read.me", ni allò que es feia a la meva època de de "dir" i de ftp ... buff ja no m'en recordo !!

De fet, algú hauria de fer el mateix amb la nevera i el nivell de mè al pis.

Pau, gràcies per la llicó dels electrons. Dormiré molt més tranquil·la.

De l'Olaf no puc dir res fins que no hi posis una foto. No me'n puc fer la ideia d'un paio més alt que tu. Per mi que te l'inventes.

01:16

 
Anonymous Anònim said...

oh la la!

14:35

 
Anonymous Anònim said...

ho he penjat jo pau!

14:36

 
Anonymous Anònim said...

? Segueixo sense saber qui és el/la cosa friki - divertida, però bé.

Sí, Cast, jo també faig lo de donar-li al botó vermell de la part superior dreta i realment em sembla repitiriflautico (que ve a ser la versió cutre-disney de localment pla i amb derivades de qualsevol ordre contínues). Tot i així, si veig que fer-se l'upgrade és fàcil i ho trobo per algún lloc, faré un petit post a veure si t'hi atreveixes, okay?

No fa falta espantar-se per les seqüències d'arranc, jo no en tinc ni puta idea, però no m'espanten. El que si que m'espanta és que parlis de linux i mencionis els .dll! Digues-ne .os, o algo similar!

11:16

 
Anonymous Anònim said...

sóc jo, Pau! Si jo no fos jo, llavors... qui seria jo?

15:25

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home