dilluns, d’octubre 17, 2005

Guateque

Sí! Dissabte a la nit vam fer el nostre primer guateque a casa nostra! I és que va ser l'aniversari de l'Arnau (japi berdei!) i vam fer un soparet-fiestuki catalano-parlant (noantrus dos, ma germana, la xicota de l'arnau, el xavi i l'otger). Mmmmh! i que bé que vam menjar/beure! Unes quiches boníssimes q va fer la rosa:



I una truita de patates (ai si! quina ilusio!! ja feia dies ja q no en menjava!), i embutits varis i amanida i tiramisu de postres (que va suportar el pes i la cera de 25 espelmetes:)) i... ah clar, ja se per on aneu... voleu saber que hi havia de veure... doncs entre altres coses... muscat i gin xoriguer!!! olé olé!! vam poder fer unes pomadetes!! molt bé quens ho vam passar (oi que si?). despres fins i tot vam nar a una disco on no calia pagar per entrar! (ara, no ens vam pas atrevir q preguntar el preu de les begudes;p)

I sorprenent és q aguantessim tant, ja que per la tarda vam llogar uns vélos (ossia, unes bicis) i vam anar a fer la volta a paris (sí, sí, gairabe literalment!). Vam anar primer al parc de la vilette on hi ha, entre d'altres coses, la cité de les sciences... i com que era la setmana de la ciencia era gratuit i hi havia mil activitats i gent fent el friki por ahi!! molt divertit!! mireu si no:



si... es un paiu volant!! a part hi havia un munt de gent amb disfresses rollu star wars fent perfurmànses, i uns aviadors amb banderes gavatxes fent ratatatatatata i una brass band tocant cançons del bon rollu (tipus xaranga de FM) i... bé, molt i molt friki-divertit (qui ets??) :) pq despres diguin q els cientifics som avorrits:p (eh pau!). Despres vam donar la volta a mig paris per l'extraradi fins a place d'italie, per tornar despres cap a casa, juer quin cansament!!



Altres coses: divendres vam nar a un local de cocktails (le crocodile) tope bons (i tope cars, ofcors!), tenien una carta de 5 o 6 pagines! de fet vam manllevar-ne dues, i a bcn posarem un bar amb la rosa:p aixi q ja podreu v/beure els cocktails:p

Si tinc temps, un dia d'aquesta setmana us explicare la soirée de diumenge nit, que no té desperdici de friki tampoc:p

Molts petons!!

22 Comments:

Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

16:27

 
Blogger dt said...

anonymous said...
i find very interesting what you said abous pomada and tortilla de patatas, I don't understand this about de people perfumantse. Were they puting in over him eau du parfum?
Borratxus! que sou una colla de burratxus! per cert jo vull v/beure la carta de cocktails

17:39

 
Blogger mendu said...

quan torni te l'ensenyo kain!

...

la carta eh! :p

18:23

 
Blogger dt said...

joooo :(

19:25

 
Blogger mendu said...

:p TR!!

19:28

 
Anonymous Anònim said...

ei Felix!
Des d'aquí seguint el teu bloc al detall! Veig que no perds el ritme...
Espero que tot continui bé!.
(ex)Bípede

00:30

 
Anonymous Anònim said...

li podies preguntar a l'arnau quan torna? ja estic cansat de fer classes...

12:28

 
Anonymous Anònim said...

Quin paio!

Pos el Jan el Guille i jo, ahir a la nit, vam anar-nos-en al Jamboree, toma! Però no hi vam anar! Això és com lo de l'astronauta..., sinó pregunta-ho al Guillem o al Jan. Vam quedar-nos al Glaciar fent unes estrelles i parlant de curvatura extrínseca i intrínseca, i de geodèsiques i, sobretot, del cinqué postulat d'Euclides, de la copula del cargol de mar i dels mapes discrets en varietatats no riemanianes; en resum: de ties, que, tot s'ha de dir, aquí a la plaça reial n'hi ha més que en tota la gal·lia, t'ho asseguro jo, que fins i tot hi havia una colla de camperols que havien construit una magnífica guillotina a l'espera de veure la pròxima ocurrència del president de la generalitat de la nació catalana. Quan els klingons van arribar, era un fet sabut i comú, que la cervesa ja s'havia acabat i van haver d'avisar als arrakians que estaven al pipa club per veure si tenien una mica d'especie. De fet, la normalitat o ortogonalitat, depén de com es miri, no era uniforme, però sí mitjana. I això sense tenir en compte les condicions de contorn ni la gestació dels marsupials.

13:11

 
Blogger mendu said...

que algu li digui alguna cosa al pau:p

13:13

 
Anonymous Anònim said...

alguna cosa, pau.


O, si ho voleu més nostrat: Quelcom, pau.

14:22

 
Anonymous Anònim said...

El Pau escriu així perque es creu que ens fa gràcia i la veritat és que una mica si... però nomes una mica. De fet el que fas és que la resta de la humanitat, i les ties en particular, prenguin un mal concepte dels físics. Però ànim continua així perque qui necessita una tia podent-se llegir les Feynman lectures?

16:24

 
Anonymous Anònim said...

Exacte!
(Quina hostilitat!)

16:47

 
Blogger dt said...

Troll

17:04

 
Blogger mendu said...

aquest ultim m'ha agradat:) PAU=TROLL

17:07

 
Blogger dt said...

Don't feed the troll

17:23

 
Anonymous Anònim said...

El ToniL, quan vol sap ser cabrón el tio.

Eo, cast, si vols fer l'update a l'Ubuntu, és molt fàcil (o bé he tingut sort i a mi m'ha funcionat). Això sí, necessites una mica de paciència i a poder ser una bona connexió a internés (o molta més paciència).

Aquí hi ha les instruccions. Lo bo és que pot fer-se amb el synaptic gairebé tot :P.

Sort!

20:06

 
Anonymous Anònim said...

No puc més. M'explico:

a la carrera he trobat (de fet, he de dir vaig trobar) paios tècnics -que són rarus lu seu-, he trobat músics ben tocats del bolet, al meu poble tenim segrestadors i tota meva de humenoids estranys, el meu ex és la màxima expressió del frikisme barrejat amb hipisme anat de la bola ... però aquest bloc em supera.

Fèlix:

1. posa-hi fotos d'aquests pirats, va...
2. organitza'm un sopar amb tota aquesta colla... SISPLIIII... Necessito veure-ho amb els propis ulls...
(tornes aviat, oi?)
-----------------------------
pau,

pregunta: si jo apreto la pometa vermella de l'extrem dret superior cada vegada que em surt, no tinc l'ubuntu actualitzat? perquè em suggereixes que faci una actualització?
(és que la meva mare va concentrar totes les neurones que tenia per donar amb el meu germà i la resta ens hem quedat així..."bones persones i tal"...)
----------------------------
per cert, Fèlix, parlant de fotos, tinc una foto teva al mòbil que vas quedar molt bé !!!
Quan tornis te l'ensenyo.

Apa, macus...

20:27

 
Blogger Joan said...

La meva més sincera enhorabona per les jornades gastronòmique i/o lúdico-festives de les que has gaudit. Espero que quan d'aquí a 15 dies ens veiem per sopar a París, em portis a llocs d'aquests q vas i q dius q molen tant, a veure si és veritat o només ho dius per fer enveja, ok?

22:42

 
Blogger Joan said...

també m'agradaria q em diguéssis com posar el contador aquest de visites q tens...

22:43

 
Anonymous Anònim said...

Cast:
sí, si li dones a la pometa vermella (com sembla ser, al seu poble tenen segrestadors, però no hi ha ni un sol pomer) tens el sistema up to date, tal com et diu ell mateix.

Aquest sistema d'actualitzacions seguirà en curs fins l'abril del 2005. Tal com diuen al link anterior, cada sis mesos hi ha un nou release de l'ubuntu, una nova versió. Ubuntu es compromet a posar parxes de seguretat i actualitzacions per a cada release durant 18 mesos. Per això encara pots estar amb la 5.04 (The Hoary Hedgegog) fins a l'abril.

Fa uns dies van alliberar la nova branca, la 5.10 o The Breezy Badger, que la suporten a partir d'ara i fins d'aquí 18 mesos.

De fet, pots seguir amb la que tens i quedar-te sempre amb la que tens, però si fas l'upgrade a la nova cada cop que surt, el sistema funcionarà millor. (Això en teoria.)

Però a la pràctica també! :P Pel que he vist, amb el breezy, hi ha, per exemple: l'openoffice 2, que és la canya (molt millor que el d'abans), hi ha un sistema d'installar noves aplicacions molt senzill i maco (més fàcil que el synaptic!), hi ha un gmail notifier (fet en python! :P), hi ha un grabador de CDs per a gnome, el gnome mateix és més modern, hi ha una utilitat per tractar amb les particions de forma gràfica (fèlix), etc.

En fin, que està molt bé, però la meva opinió és una mica esbiaixada, perquè jo estic enamorat de la ubuntu. Pobre Feynman...

10:36

 
Blogger dt said...

Jo pensava que aixo era un bloc de les experiencies del Felix a la Galia i resulta que es un forum d'Ubuntu! pero be per mi ja esta be, jejejeje

---Missatge que no ha d llegir la Cast---
si de cas podem obrir un topic de geometria diferencial i ja em fareu l'home mes feliç del mon en la meva vessant friky...

---Missatge que pot llegir la Cast---
si de cas podem obrir un topic de ties amb les tetes grans i ja em fareu l'home mes feliç del mon en la meva vessant friky...

11:16

 
Blogger mendu said...

-cast: sí, ja t'ensenyare els meus amics frikis algun dia, pero recordo q no els pots donar menjar... tot i q si fas un soparet a casa teva i els convidem, jeje:p iquina foto tens meva al mobil?? de quan??

-joan(fa): sí, ja vuras quines coses mes xules farem per aqui:p ah, i vai nar a la opera a vore la boheme i molt xula!! ja vureas com us agradara molt... ara pensa q els subtituls son en frances:p i per posar el comptador nomes cal q cliquis al meu i et donis d'alta, jo ho vai fer aixi des d'una altra pagina...

11:25

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home