divendres, de novembre 18, 2005

Le Beaujolais noveau est arrivé!

ueeei!!

com anem?! jo molt i molt enfeinat...buff!! però vaja, sempre es pot trobar un ratet per a escriure una mica i per a passar-ho be! El dimecres vam fer una cosa bastant impressionant!! i es que resulta que al principi d'arribar a paris vam fer un sopar amb gent del department de bcn, i tb va venir una noia francesa que ta de profe per alla orsay. Total, que resulta q te la targeta per a entrar a qulasevol hora a l'observatori de la sorbonne, i dimecres, finalment, hi vam anar!! era espectacular!! una torre força alta al bell mig de paris, i clar, molt estreta, des d'on podia veure's una panoràmica 360º genial de paris de nit!! i fins i tot podies sortir fora a veure-ho (fotia una mica de ginye... i de rasca, pq no dir-ho:p). Despres vam mirar pel supertelescopi rudimentari any 1800-i-picu, pero deu n'hi do! vam poder veure molt be les muntanyes de la lluna -hi havia lluna plena, es a dir, es veia la lluna i jata, pq enlluernava catxo (porció)!!-, i tb un planeta, presumiblememnt jupiter! moooolt xulu! no vai fer fotos (era molt fosc), pero n'he fet de dia a la torre, aixi q quan les passi a l'ordinador en posare alguna al post:)



i despres, res, cerveseta, mes cervesa, mes... es van fer les 00.00... i aixo significava una nova rebelio a frança!! i es que era l'hora d'arribada de... d'un vi!! (putus gavatxus:p) si, cada any elebren l'arribada del beaujolais noveau com una gran festa als bars, i tots els gavatxus surten a emborratxarse del vi aket, i clar, nantrus no vam ser menys:p una ampolleta, xupa-xups, i cap a casa a dormir la mona... pero 5 horetes pq l'endema havia de fer una xerrada... cagumcony! amb la ressaca del putu beaujolais i una son de cal10!! però ara ja ta:p



bon cap de setmana i bonanititapat! (i es q aki ja fa una rasca considerable!!)

16 Comments:

Anonymous Anònim said...

El beaujolais noveau és aquell que sols venen durant una setmana, perque després perd? Bé, això és el que ens van explicar una vegada. I ens ho vam prendre tan seriosament que al final fèiem carreres en calçotets a 12 sota zero.

Quina enveja Fèlix. Recordo que era molt bo. Bé, recordo que les dues primeres ampolles eren molt bones.

20:10

 
Blogger mendu said...

jaja!!

bé, jo et dire que jo recordo q les dues primeres ampolles no eren molt bones, però a partir d'allà totes magnífiques:p

11:55

 
Blogger mendu said...

doncs sí, tava de parranda ahir! clar, va ser la primera nit sol al pis (be, la d'abans d'ahir no conta pq vai arribar a casa vai menjar algu i vaig caure rodo al llit:), i vam kdar amb el xavi amb el friki alemany (ossia en thomas) per fer una birra. Despres el vam despatxar hàbilment i van venir la marta (una amiga del xavi) amb dues amigues i vam nar a fer uns vins en un lloc on el cambrer havia treballat a madrid i a barcelona, i com q ens va sentir parlar en catala, alk venir a servir-nhos ens va dir 'bona nit' (aixi una mica amb accent palomino) i despres ens va convidar a una copa de beaujolais! (punt). (agafar aire) Però després d'això me'n vai nar a casa a sopar i a descansar (ossia dormir). Per cert, una de les noies aequestes es diu 'latifa', curiós no? :p

bitllets a beauvais no conec ningu q els vulgui ja q els meus amics q venen o fan desde CDG... ja li preguntare al xavi potser a ell li interessen...

15:26

 
Anonymous Anònim said...

no t'agrada el meu nom?

bueno en gavatxo... do you no agradé mua nombré?

15:54

 
Anonymous Anònim said...

I què ha passat amb aquell aplec de friquis que em distreien?

El Mendu em reclama comentaris, però clar és que sense tot aquell bé de Deu de comentaris que em provocaven ... no sé què dir..

Diré que ja tinc el nou Ubuntu amb el nou OO i estic fent una base de dades... He de dir que hi trobo MOLTES MILLORES !!!
Tic contenta !! Ji, ji !!!

Mendu, tornes aviat, oi?

13:07

 
Anonymous Anònim said...

Ei, Mendu!

Di vas a veure Astrud dona-li records al Manolo de part meva !!!!

Ostres, tant bé que cantava i ara es dedica a això de la música moderna... Com és la vida !!!

Bon cap de setmana !!!!!!
Iuuuuppiiiiiiiiiiiii!!!!

14:30

 
Anonymous Anònim said...

Després de setmanes i fins i tot dies d'absència, ja tenia ganes de postejar alguna cosa al blog del massagran. Si a això i sumo la provocació de la cast i que estic buscant una bona excusa per petar-me un seminari i agafar forces perquè d'aquí un parell d'hores i escaig tinc una petita reunió amb la jefa d'en flx, de la qual sortiré amb menys informació que la que entrat, però amb molta més entropia, no em queda més remei que escriure i postejar una estona al blog o bitàcola.

També és veritat que el meu estat mental pot ser degut a que se'm va acudir la brillant idea de canviar els meus horaris, llevar-me a les sis i entrar a la facu a les set. Experiència curiosa que ja dura tres dies. He de confessar que el trajecte que abans durava 45 minuts ara en dura una mica menys de 20, cosa bastant gratificant. Això sí, tinc tanta sang que a les sis tinc son.

Veig que estas sol. M'hauria de buscar una bona excusa per venir-te a veure. A més, si cuines bé ja serà la rehòstia (perdó pels possibles catòlics o com se diguin). El que em tira una mica enrera és el fred. Quan es posin a fer obres (que han parat mai?) per instal·lar una calefacció, cosa que vol dir que ho obriran tot en ple hivern per tal que se'ns congeli fins a la pituitaria, no hi tindré res a perdre i intento venir. Algu em deixa pasta? Em deixes pasta, Buitoni?

En fin, he demanat ajuda fins i tot per mail per saltar-me el seminari, però els esforços han estat infructuosos (que no donen fruits --és com els yogurts infructuosos, que no se sap perquè els diuen naturals, com si els altres no ho fossin--) i hauré de claudicar (com les prunes).

Salut i vigila la ti@#~a!

14:59

 
Anonymous Anònim said...

Ei, Mendu, vas anar a veure Astrud o què?

A nosaltres ens va anar molt bé, ja ho has vist !!! El moment culminant va ser quan viag confondre el paio de l'ampolla de Frangelico amb un Zurbarán... (és el que té ser incult).

Per, ara seriosament: quina és la substància que es fot en Pau?

15:53

 
Blogger dt said...

Be, ja sabia jo que la Cast acabaria reconeixent que enyorava el Pau, tb sabia que tard o d'hora el Pau ens deixaria anar un dels seus frikiposts... i consequentment vindria despres el meu post (no tant interessant)
Per cert Pau, no es sis, es cinc pq el joc es amb els sons ng nc, que son akests sons que si els fas de continu sembles un acebeszaplanabushaznar.
Tinc tanta sang que a les cinc tinc son

16:23

 
Anonymous Anònim said...

Això és aquella estelar col·laboració de l'Aznar amb Obrint pas, oi?

Kain, jo us troba a faltar a tots. De feia dies que anava entrant i no veia cap comentari :-(

Per cert, di... vendres vaig descobrir un grup que es diu ARGUSGI que us el recomano. A part de ser cinc tios que estaven boníssims tot posats a primera fila cantant amb texans i jersei paleta blau marí he de dir que les cançons eren precioses !!!! I tenien un toc mediterrani i animat molt ben combinat!!!! Molt recomable !!!

17:23

 
Anonymous Anònim said...

Que vols dir que estaven untats amb oli d'oliva i una mica d'orenga? Ai, pobre flx, que allà a frança tenen tota classe de perfums impronunciables, però no tenen orenga. Com es pot no tenir orenga?! I per això fan una revolució? Segur que va ser per l'orenga. I sort que no van invaïr Italia i van acabar amb l'orenga, perquè sinó totes les pizzes tindrien gust a quische i els fetucchinni portarien mostassa de Dijón. On aniriem a parar! Flx, si veus algún francés plantant orenga als camps elisis (comse's krigÜi), crema-li el cotxe!

I no parleu de l'ansarnidelsaltresfillsdelagranputaespañagrandeiúnicaquecollonsmestandientculloqueaixonovaixiquedaquipocarribaremamartiencaraenspreocupemperimbeciliatsenllocdintentarquetothomestiguiunamicamillorenunfutur!

20:23

 
Anonymous Anònim said...

No us preocupeu. M'han agafat a temps. Amb una lobotomia parcial d'un 99% de la massa encefàlica, diuen que tinc un molt bon percentatge de no quedar malament del tot.

Gràcies, flx, quan vaig dir que hi anava de part teva em van deixar seure al mateix divan que tu!

20:27

 
Anonymous Anònim said...

Tranquils: acabo de sentir per la radio que el Vaticà acaba de
delucidar un fet de s umaríssima importància. El limbo no existe! Ara
ja puc dormir tranquil. Des que al 1996 van decidir que Galileu tenia
raó i que la terra no estava al centre de l'univers, ja estic una mica
més tranquil. Que hi hagi cent-mil milions d'estrelles a la galàxia i
que hi hagi unes cent-mil milions de galàxies, és un fet purament
circumstancial..., això sí, després de dos mil anys de deliberacions
tenim una conclusió: el llimb no existeix. Està bé, però si un grup de
recerca es gastés el pressupost que s'ha gastat l'Esglèsia en dos mil
anys per arribar només a una conclusió de dubtosa rellevància...

08:37

 
Anonymous Anònim said...

Pau, abans que les reflexions etèries de l'església t'haurien de preocupar altres coses:

. que el mendu s'ha limitat a REFREGAR-NOS que s'ha fotut un vi de puta mare i EN CAP MOMENT s'ha brindat a dur-ne una ampolla per nosaltres, els que li hem fet costat durant tot aquest dur període que ha viscut a París

. que el gobern actual desfaci el que va fer en Pujol fa anys: dur a catalunya (BCN) la seu d'un empresa de telecomunicacions i els llocs de treball que això comporta. Ara resulta que ho compra ONO s'ho enduen a Madrid i no passa res. A, nois, però el tema gas natural ...

. el reciclatge, l'escalfament del planeta, ...

. que la llei no prohibeixi a la duquesa de alba/Sara montiel se segueixin operant i/o sortint a la tele.

i, enllaçant amb l'església

. que la branca més de dretes de l'església (L'opus dei per si no ho havies deduït) controli l'escola més important de negocis i per tant, tingui com a fidels simpatitzats TOTS els alts carregs de les empreses catalanes i de l'estranger ...

ja podem anar fent estatuts, ja... QUE TOT PLEGAT ÉS PICAR FERRO FET !!!

12:47

 
Blogger mendu said...

t'equivoques cast! el vi aquell no val una merda, l'únic q els francesos són més llestos del que semblen i han muntat una gran operació de marketing per fer-te pagar 15 leurus per una ampolla de vi que en val 2!! si no nes taaaan carregat en portaria alguna ampolla... pude si em deixen en compro a l'uruport quan ja hagi facturat...

13:16

 
Anonymous Anònim said...

Ei, Mendu, comença a ser carregosa aquesta mena d'odissea (amb català va amb dues esses, no?) que hem de fer CADA VEGADA que volem posar un comentari.
O li dius al Pau que resumeixi les seves anades de la bola, o poses un post nou.

Jo voto per un post nou !!!!

14:43

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home