dilluns, de novembre 07, 2005

Aventura germànica

Ei!!!

com anem?? uff! jo be, pero la setmana passada vaig estara a un congres a alemanya (a bonn) i l'acces a internet alla era si mes no complicat, aixi q no vai tenir temps de fer cap post... pero el fai ara ja desde paris de nou!! i dic q era complicat pq la sala d'informatica estava amagada a les catacumbes del centre de conferencies i a mes tancava a les 17.30 de la tarda (hora alemanya a'anr a dormir/veure cerveses), aixi q la cosa tava xunga...

doncs per aquells q no ho sabieu, si, vaig escaparme 4 dies de pagui per nar a bonn a un congres avorridissim... vai nar en tren fins a colonia en un d'aquests trens rapids (de veritat). En una hora erem ja a brusseles i en 4 a koln. alla vai kdarme una horeta (temps just per pujar a la catedral). collons q n'es d'alta!! i quin munt d'escales q hi ha!! juer, jo nava amb la motxilota iel porta posters aixi q vai fer una mica l'espectacle per les escales de cacarol, pero la vista des d'alla dalt era bastant im-pressionant (un poco... noze, com un toro, no?).





despres un antre trenet i cap a bonn (ta alla al costat, 20 minuts de tren). Alla hi vai passar la tarda pq fins al vespre no hi havia el sopar de benvinguda al congres. A bonn vai nar passejant una mica, i vai entrar a la casa museu de beethoven. Vés, com a tota casa museu no hi havia molt a veure (com la de haendel a londres, eh titu? jeje:) aixi q quan vaig haver-la vista (si, vist, pq tots els cartellets d'informacio estven unicament en alemany) vai seurem al pati de fora. En aixo q be un iaio bigotut dient-me noseque en alemany... i jo que li dic: "inglish inglish... ij esprejen kaine doiche", pero el paiu q suda de mi i continua recintant-me la biblio en alemany i ve cap a on jo tava segut i m diu q vagi amb ell (sembla una mica la historia del iaio del tonir). jo q continuo intentant fer-li entendre q no entenc res del q em diu, pero ell q m'agafa pel braç (no se'l veia enfadat pero, per sort!) i em porta a una porta del costat i m'envia a caminar cap a una noia q hi havia alla. En aixo q la noia em continua recintant goethe o joseque en alemanyot i li dic q no parlo alemany... llavors, per fi, em parla en angles!! uff, quin aliviu! em va preguntar si tenia mitja hora i jo li vai dir q si, i ella em va dir q em faria veure una prova q fan per a una menade fer òpera friki post-moderna. La cosa es q van agafar un extracte de mitja hora del fidelio de beethoven i el van posar en so 3D. Llavors els 4 personatges que surten no son persones de veritat sino simulacions numeriques (!!), es adir, una mena de formes abstractes en 3D creades per ordinador. Llavors els q tavem alla navem amb unes ulleres d'kestes de 3d i quan sortia algun persontage cantant, podiem moure'l cap a on fos mitjançant una mena de pilons q hi via al mig de la sala. Penkjemple, amb unes cordes feies que moure per l'espai un dels personatges, l'¡altre amb una bola q girava, etc, etc... total que moooooolt friki!! si voleu info mireu-la aquí.



Bé, us deixo per vui ja m'he enrollat molt:p fins aviat i molts recrods a tots!!!!

9 Comments:

Blogger dt said...

vas veure el doctor NO? i am la noia akesta ke? que mes vas fer? joder feli que no explikes res!!!

11:55

 
Anonymous Anònim said...

Quèèèè? quina història més friki. Lo bo de la frikitat és que sempre es supera a sí mateixa.

21:48

 
Anonymous Anònim said...

aquest blog aviat necessitara dels meus serveis

16:55

 
Blogger Joan said...

Collons feli que t'ho passes de bé, eh?
ja tens fotos de París...

19:13

 
Blogger mendu said...

ei joan!! molt xules les fotos!! collons si q es alt l'arc del triumfu (patata, a solsona)!!
tchao!

11:41

 
Anonymous Anònim said...

eiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! Saps definitivament quan torna l'arnau? XD

01:05

 
Anonymous Anònim said...

Fèlix !!!! Vull anar de vacances amb tu !!! trobo al·lucinant les coses que et passen!!!!!

Com ho veus àfrica?

17:42

 
Blogger mendu said...

tann: sí, l'arnau dilluns dia 21 ja tara a bcn fent classe!

cast: jeje, nem al marroc? vaaaa! o a sicilia!!!

17:53

 
Anonymous Anònim said...

Marroc. Quan? EStiu? Primavera, potser...

Ei, t'aviso que vaig de motxilla i tirada ... (que sinó tot és molt car).

22:16

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home